هدیه عاشقانه که می‌گوید: عاشق لحظات بودنت هستم.

چهل برگی

خاطره، خود زندگی دیگری است. یک زندگی شاید همین امروز باشد که دست کسی را می‌فشاری، یکی خاطره‌ای که از اولین بار فشردن دست کسی به یاد می‌آوری. این دفتر هم می‌تواند راوی  خاطراتت در کنار یار باشد؛ هدیه‌ عاشقانه به کسی که دوست داری هر روز را بار دیگر با او زندگی کنی. اگر از ثبت کردن لحظه‌ها لذت می‌بری آن‌ها را جمع کن و برای عین بفرست تا به یک تقویم سفارشی تبدیل کند.

فنی گویی

نام اثر: مرور خاطرات

قطع: ۱۳*۲۰

کاغذ: پارس و نخودی ۹۰ گرم

صحافی: ته‌دوخت

تزئینات: گوشه‌فلزی 

این دفتر: یاد

این یک تقویم نیست. 

شرح دلدادگی است این.

شرح با معشوق نشستن؛ دل به موسیقی صدایش دادن و به خاطر سپردن هر کلام، گویی ترانه‌ایست که تنها یک‌بار خوانده‌می‌شود. 

چهل برگی را برای صدف ساخته‌ایم. از طرف دلداده‌ای خوش ذوق که می‌خواست سیصد‌و‌شصت‌و‌پنج صفحه از روزهای آینده را با تصویری ناب از گذشته پر کند؛ با یادآوری سر و صدای کافه‌ها،‌ خواب‌آلودگی جاده‌ها، بوی شمعِ‌ تولدها، کوچه‌های بارانی، ردِ دودِ عود اتاق و خلاصه تمام چیزهای کوچکی که حالا بخش بزرگی از رابطه‌شان شده‌بود.

یک‌سال بود که به هر بهانه‌ای دوربین را آتش می‌کرد و از هر جا که می‌رفتند خاطره‌ای می‌ساخت، تا با یادداشتی آن را به ما بسپارد و ما آن را به دفترِ صدف بدل کنیم. 

 او ارزش لحظه‌ها را خوب فهمیده بود. او می‌دانست صدف عاشق لبخندها و آینه‌هاست؛ عاشق لباس‌های بافتنی و قهوه‌ی داغ است؛ عاشق پاییز و آب‌وهوای لندنی است. او صدف را شناخته‌بود. 

قصه‌ی دفترهای عین هم، همیشه در وصف معشوق نیست. گاه شرح جادویی شگفت است؛ جادویی که از گذشته می‌گذرد و به اکنون و آینده، به جاودانگی می‌رسد. روایت دلداده‌ای که در معشوق جاری شده و زندگی را از دریچه‌ی نگاه او دوباره فهمیده. قصه‌ی کسی که اکنون، همه‌چیز و همه‌جا برایش با "یاد" گره خورده.

 

شما پرسیده‌اید:

۱. اندازه دفترها چقدر است؟

دفتر‌ها در سایز‌های مختلف قابل سفارش است؛ دفترچه دست‌ ساز یا سررسید بزرگ یا حتی آلبوم خاطرات خانوادگی. 

۲. محتوای داخل چهل‌برگی چیست؟

هر چیز که تو بخواهی؛ مثلا این سررسید سفارشی به مناسبت سالگرد دوستی ساخته شد در هر صفحه هم عکس و نوشته‌هایی مربوط به خاطرات دوستی کلاژ شد و QR کد پلی‌لیست دونفره را به آن اضافه کردیم. تو می‌توانی آن را با ایده‌های خودت به یک کادوی ولنتاین دست ساز، هدیه خاص تولد، کادو روز مادر یا هر چیزی که می‌خواهی تبدیل کنی.

۳. چطور می‌توانم چهل‌برگی خودم را داشته باشم؟

برای سفارش کادوی دست ساز چند راه داری؛ این فرم را پر کنی. بقیه راه‌های ارتباطی را اینجا ببین.

۴. دفتر خاطرات سفارشی هم می‌سازید؟

بله. محصولات ما همه سفارشی هستند؛ شما بگویید می‌خواهید این دفتر سفارشی، دفتر خاطرات دست‌ ساز باشد یا سررسید یادگاری.

 

آرشیو سایت

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش