کادو خاص که می‌گوید: تو برو سفر سلامت!

چهل برگی

همیشه گفته‌اند فضای کار، خانه‌ی دوم است و طبق این گفته، همکاران خانواده‌ی دوم آدم هستند! اگر می‌خواهید به این خانواده، هدیه‌ای رسمی بدهید و یادگاری از روزهای هم‌کاریتان به‌جا بگذارید، دفتر دست ساز،‌ کادوی خاص و منحصربه‌فردی است که احتمال ندارد مشابه آن‌را پیدا کنند.

فنی گویی

نام اثر: خداحافظ رییس

قطع: ۱۳*۲۰

کاغذ: پارس و نخودی ۹۰ برگی

صحافی: ته‌دوخت

تزئینات: گوشه‌فلزی، برش گرد روی جلد

این دفتر: لبخند معروف

نامبرده علاقه‌ی زیادی به شیرینی گرفتن داشت! برایش مهم نبود ماشین خریده‌ای، کنکور قبول شده‌ای یا صرفا روز اول کاری‌ات است. حتی یادم هست یک‌بار برای خریدن قهوه‌ ساز نویی که خودم خرابش کرده‌بودم من را تریپل چاکلت پیاده کرد. بماند که طرز کار قهوه ساز را هم از خودش یاد گرفته‌بودم.

به اولین جلسه‌ي کاریمان فکر می‌کنم؛ هفته‌ای که تمام شرکت را بسیج کردم تا به من یاد دهند چطور یک گزارش کامل و جامع بنویسم، اما همه‌چیز پشت در اتاقش سرسام‌آور بود. در را که باز می‌کردی با آن لبخند معروف روی صندلی زرد چرمی‌اش نگاهت می‌کرد و دنیا به جای امن‌تری بدل می‌شد. همان روز خودش به بهترین شکل ممکن گزارش‌نویسی را به من یاد داد و حالا یک‌سال است که به‌شیوه‌ی او از کارهایم دفاع می‌کنم. 

اما این تمام ماجرا نیست. من از رئيس یاد گرفتم چطور در اوج شلوغی با شوخی، تیم را بخندانم؛ چطور از بین نظرات مختلف، به کوبنده‌ترین انتقادها بیشتر گوش کنم؛ چطور تا بهترین نتیجه صبور باشم و مهم‌تر از همه، چطور در برابر ظلم بایستم؛ درست مثل خودش وقتی تصمیم گرفت این‌جا را ترک کند.

رئيس با رفتنش هم چیزهای زیادی یادمان داد؛ برای همین خواستیم که این خداحافظی ماندگار باشد. از عین خواستیم لبخند معروفش را بیندازد روی جلد و هر بیست نفر از اعضای تیم، برایش یک صفحه یادداشت بنویسیم. بعضی به شیطنت‌هایمان اعتراف کردیم و بعضی از خاطرات مشترک گفتیم؛ از آشپزخانه، اتاق بازی، صندلی‌ زرد، تریپل چاکلت و تمام چیزهایی که دوستشان داشت. 

 

شما پرسیده‌اید:

 می‌توانم دفتر خط دار سفارش دهم؟

بله. برای سفارشی سازی دفتر کاغذ خط‌دار مناسب نوشتن و نقطه‌ای برای ساخت بولت ژورنال هم قابل سفارش است.

می‌توانم دفتر را برای یک مناسبت رسمی سفارش دهم؟

دفتر متناسب با خواسته‌ی تو ساخته می‌شود؛ می‌توانی نام مناسبت را به ما بگویی و انتظاراتت را بیان کنی تا بهترین گزینه را طراحی و تولید کنیم.

فقط جلد سخت دارید؟

خیر. با توجه به کاربرد دفتر جلد‌های مختلف قابل سفارش است از دفتر جلد چرمی تا جلد مقوایی و منعطف.

می‌شود دفتر را پارچه‌ای سفارش دهم؟

بله. دفتر پارچه‌ای می‌تواند یک گزینه‌ی جذاب باشد هر مدل جلد قابل سفارش است. 

 

آرشیو سایت

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش